JVC UX-G950

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JVC UX-G950 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gerrit - Andelst 29-12-2009
Geschreven voor: JVC UX-G950

Jaartje in bezit. Prima apparaatje voor het geld.
Geen ipod doc, maar ja, daar kom je achter als je het nodig gaat hebben :-)

Geluid is ok. Wij hebben de 5.1 eruit gedaan. Geluid van muziek is veel beter, Natuurlijk zijn er betere/mooiere/duurdere setjes, maar prijs/kwaliteit is perfect.
Bediening gaat ook prima. De AB is wat lastig, maar het went.
(Nog steeds) Erg blij mee.

Giel1 25-05-2009

-----------Update review, 25-5-2009-----------
Na een maand doet de cd speler het al niet meer! Herkent (originele) cd's niet meer of stopt halverwege een cd.
Nu teruggestuurd naar het servicecentrum en afwachten hoe lang het gaat duren.

-----------1e review, 24-4-2009----------
Vandaag de set ontvangen en kan niet anders zeggen dan zeer onder de indruk te zijn.
Voorheen een 5.1 systeem, deze past echter niet meer in onze kast.
De standaard speakers hebben een prima geluid en de set is fraai vorm gegeven!

gdegraaf 27-01-2009
Geschreven voor: JVC UX-G950

Net uitgepakt en aangesloten. Demo mode is erg fel en overdreven actief. Deze dan ook snel uitgeschakeld. Mooie vormgeving en compact. Ik weet niet hoe de boxen zijn welke zijn meegeleverd want heb mijn oude boxen erop aangesloten. Prima sound!

Gerard50 27-12-2008
Geschreven voor: JVC UX-G950

Heb dit setje nu een week in mijn bezit en ben nog steeds onder de indruk van alle mogelijkheden die dit setje biedt. Aangesloten op mijn JVC-TV en alles draait er gewoon op. DVD klinken geweldig goed, mp3 draait uitstekend, ook heb ik nog nooit zulke mooie foto's op mijn tv bekeken (jpg). Radio heeft een zeer goede ontvangst. Het geluid wat uit de boxen komt valt me nog mee. Prijs / kwaliteit is super.
Gebruiksgemak is helemaal top. Ook via de afstandbediening. Mooi design.

jopie 26-12-2008
Geschreven voor: JVC UX-G950

Mooi strak ding met veel mogelijkheden. Fijn dat je het geluid helemaal kunt instellen naar je eigen voorkeur. Vind zelf de surround sound het fijnst. Ook erg handig dat je via de usb stick je gedownloade liedjes kunt afspelen. Dacht eerst dat ik mijn Mp3 speler erop aan kan sluiten maar dat is dus niet mogelijk. Zo kan het ook.
Hij is bij mij niet verbonden met de tv dus daar kan ik niets over zeggen. En ik heb ook nog niet alle mogelijkheden uitgeprobeerd. Maar tot dusver erg tevreden.

appie 41 06-07-2008
Geschreven voor: JVC UX-G950

jvc weet wat je van een micro set verwacht, dit blijkt keer op keer . De prijs is goed en het produkt geweldig.Zowel muziek als film, een alles in 1 produkt. Nee als je niet te veel boxen wil en toch een goede set dan is dit de juiste keus. Ok film in 5.1 klinkt beter. Maar je moet het met een 2.1 vergelijken. want ten slotte moet het uit 2 boxen komen. En dat klinkt niet slecht.Muziek klinkt geweldig en dat kunnen de meeste 5.1 setjes niet aan tippen. Maar deze jvc wel, een genot om naar te luisteren. Voor het geld wat je betaald is dit een geweldige set.